სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
| ||
სახელი და გვარი
|
მ ე გ ი ც ა კ ა შ ვ ი ლ ი
| |
რაიონი
|
ს ი ღ ნ ა ღ ი
| |
სკოლა
|
ბ ო დ ბ ი ს ს ა ჯ ა რ ო ს კ ო ლ ა
| |
ქალაქი
| ||
თემის მონახაზი
| ||
თემის დასახელება
| ||
ფუტკარი
| ||
თემის შინაარსი
| ||
რა სარგებლობა მოაქვს ფუტკარს და ფუტკრის პროდუქტებს .
| ||
საგანი
| ||
ქართული ენა ,ბუნებისმეტყველება,ისტ,მათემატიკა, ხელოვნება
| ||
დონე/კლასი
| ||
II კლასი
| ||
განხორციელების დროის ჩარჩო
| ||
2 თვე
| ||
თემის საფუძვლები
| ||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
| ||
ქართ. II.1. მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში.
ქართ. II. 2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება.
ქართ. II. 3. მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება.
ქართ. II. 4. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი კოდის გაშიფვრა.
ქართ. II. 6. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მიერ წაკითხულ მხატვრულ ტექსტებში ინფორმაციის მოძიება, მონაკვეთების წაკითხვა და გაგება.
ქართ. II. 7. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ტექსტის არსებითი ენობრივ-გრამატიკული ნიშნების ამოცნობა.
ქარ. II. 8. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი / წაკითხული ტექსტი ან ტექსტის ცალკეული ფრაგმენტი გარდაქმნას აზრობრივ ნახატად.
ირჩევს პერსონაჟს / რომელიმე მოქმედებას / მოქმედების ადგილს და ქმნის ნახატს საკუთარი
ინტერპრეტაციით, ფანტაზიით;
ასათაურებს საკუთარი ინტერპრეტაციით ან ფანტაზიით შექმნილ ნახატს / წაკითხული ან
მოსმენილი ტექსტის საფუძველზე დამოუკიდებლად შექმნილი ამბის გაგრძელებას და ხსნის,
რატომ შეურჩია ნახატს ასეთი სათაური;
ქართ. II. 9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მარტივი სტრატეგიების გამოყენება.
ქართ. II. 11. მოსწავლეს შეუძლია მცირე მოცულობის ტექსტების დამოუკიდებლად შედგენა ნაცნობი ლექსიკის გამოყენებით.
ქართ. II. 10. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მარტივი ინფორმაციული ტექსტების (მოსაწვევი ბარათის, დღის რეჟიმის, სხვადასხვა ტიპის სიებისა და სხვ.) შედგენა და გაფორმება კომპოზიციური მახასიათებლების დაცვით.
ქართ. II. 12. მცირე მოცულობის ტექსტების შექმნისას მოსწავლეს შეუძლია ძირითადი გრამატიკული ელემენტების გამოყენება.
ქართ. II. 13. მოსწავლეს შეუძლია ნაწერის გასწორების მარტივი ხერხების გამოყენება.
| ||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
| ||
| ||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
| ||
ზოგადი კითხვა
|
როგორ გავიხანგრძლივოთ სიცოცხლე ?
| |
თემატური კითხვები
|
რა სარგებლობა მოაქვს ფუტკარს და ფუტკრის პროდუქტებს ?
| |
შინაარსობრივი კითხვები
|
რით გაახარა ფუტკარმა სოფელი და ქალაქი ?
რა პროდუქტებს გვაძლევს ფუტკარი ?
|
შეფასების გეგმა
| ||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
| ||||||||||||||||
პროექტის დასაწყისში ვ-მ-ვ ცხრილით მოსწავლეთა წინარე ცოდნის დადგენა,პროექტის მსვლელობის დროს დაკვირვების დღიურის შევსება, კითხვარების შევსება , პრეზენტაციის ურთიერთშეფასება და თვითშეფასება, პოზიტიური ,კონკრეტული ,განმავითარებელი კომენტარები.
| ||||||||||||||||
სხვა საკითხები
| ||||||||||||||||
საბაზისო უნარ-ჩვევები
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
სასწავლო პროცედურები
| ||||||||||||||||
დავსვამ კითხვებს :
როგორ გავიხანგრძლივოთ სიცოცხლე ?
რა სარგებლობა მოაქვს ფუტკარს და ფუტკრის პროდუქტებს ?
გონებრივი იერიშით მოვახდენ იდეის გენერირებას.
მოსწავლეები შეავსებენ კითხვარს და ვ-მ-ვ ცხრილს
.კლასს დავყოფ ხუთ ბავშვიან ჯგუფებად - „სკებად “ .გავუნაწილებ დავალებებს .შეავსებენ დაკვირვების დღიურებს .შექმნიან პრეზენტაციებს POWER-POINT-ში .დახატავენ ფუტკარს და მოაწყობენ ნახატების გამოფენას . აკრეფენ ტექსტს WORD-ში ბუკებში. წავლენ ექსკურსიაზე საფუტკრესა და ბოდბის ტაძარში მეფუტკრისაგან აიღებენ ინტერვიუს. შეისწავლიან სიმღერებს ფუტკარზე .შეისწავლიან ცეკვას რომა რცხილაძის სიმღერაზე. შეასრულებენ სახალისო მათემატიკურ სავარჯიშოებს ფუტკრის შესახებ,გააკეთებენ კლასის მართვის პროგრამაში ტესტს ქართულ ენაში წაკითხული ტექსტის გააზრებაზე.ბუკებში ხაზს გაუსვამენ ლექსის ტექსტში მოცემულ მოქმედების აღმნიშვნელ სიტყვებს,მოაწყობენ დეკლამატორების კონკურსს,შეასრულებენ ქართული ენის სამუშაო რვეულში მოცემულ სავარჯიშოებს ფუტკარზე,გააკეთებენ ლაბირინთს , პლასტილინით გამოძერწავენ ფუტკარს.ინტერნეტში მოიძიებენ მასალას ფუტკრის და თაფლის შესახებ,შეადგენენ კროსვორდებს “ფუტკარი” ყვავილების სახელების გამოყენებით.მშობლებს დაურიგებენ ბუკლეტებს.ჩაატარებენ დისკუსიას “ჭიანჭველა და ფუტკარი”,წარმოადგენენ როლურ თამაშს “ჭიანჭველა და ფუტკარი”,ნახავენ ვიდეოჩანაწერებს “საოცარი არსებები”, “როგორ ჩნდება ფუტკარი”, “მეფუტკრეობა” და “ფუტკარი ,სკა და თაფლი “.შეისწავლიან ანდაზას და გამოცანას ფუტკრის შესახებ. შეავსებენ ვენის დიაგრამას და დაადგენენ ფუტკრისა და ჭიანჭველის მსგავსება-განსვავებას, ნახავენ პრეზენტაციას მწერების შესახებ.
ექიმის ფორმაში ჩაცმული ბავშვები ისაუბრებენ ფუტკრის სარგებლიანობაზე მედიცინაში.“კოსმეტოლოგი“ისაუბრებს თაფლის ნიღბებზე.“მზარეული“ისაუბრებს თაფლით შექმნილ საკვებ პროდუქტებზე ,წარმოადგენს გოზინაყის რეცეპტს .წარმოადგენენ შექმნილ პრეზენტაციებს. დაანთებენ სანთლებს .
სასწავლო ციკლის ზუსტი აღწერა - მოსწავლეთა მიერ შესრულებული აქტივობების მასშტაბები და თანმიმდევრობა, მოსწავლეთა ჩართულობის აღწერა სწავლის პროცესის დაგეგმვაში.
|
დიფერენცირებული სწავლება
| ||
სპეციალური საჭიროებები
|
დამატებითი დრო სწავლისთვის,
ჯგუფური მუშაობა,
დავალებების კალენდარი,
| |
დაბალი
აკადემიური
მოსწრების
მოსწავლეები
|
ზეპირი გამოკითხვა, წერილობითი ტესტის ნაცვლად.
მარტივი გრამატიკული სავარჯიშოები, რთულის ნაცვლად.
სახატავ რვეულში დახატვა ,ნაცვლად POWER-POINT-ში პრეზენტაციის გაკეთებისა.
| |
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
POWER-POINT-ში პრეზენტაციის შექმნა.
ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში.
ვენის დიგრამის შევსება.
კროსვორდების შედგენა
| |
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა) | ||
ფოტოკამერა
კომპიუტერები
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
სხვა
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
| ||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
POWER-POINT
|
ბეჭდვითი მასალები
|
სახელმძღვანელო : ქართული ენა,მათემატიკა
ილუსტრაციები
|
ინვენტარი/მასალები
|
--
|
ინტერნეტრესურსები
|
ვებმისამართები (URLs), რომლებიც ხელს უწყობს თემის მიზნების მიღწევას.
|
სხვა რესურსები
|
დაწყებითი კლასის მასწავლებლები
დირექცია
ბუნებისმეტყველების მასწავლებლები
მშობლები
მეფუტკრეები
ფიჭა,სანთელი,დინდგელი,თაფლი
ფუტკრის ფორმები,ჭიანჭველის ფორმა,სკა,პირბადე,
|
No comments:
Post a Comment